Prihod industrije videoigara u Kini lani je iznosio 278,7 milijardi juana (oko 43,2 milijarde dolara), što je 21 odsto više u odnosu na 2019. godinu, objavio je u četvrtak šangajski poslovni portal Yicai Global, pozivajući se na podatke Kineskog internetskog informacijskog centra (CINIC).

Zarada u gejmingu u koroni porasla za 21 odsto

Prihod segmenta igara na mobilnim uređajima tokom prošle godine povećan je u odnosu na 2019. za 33 odsto, na 209,7 milijardi juana (oko 32,6 milijardi dolara). To je 75 odsto od ukupnog prihoda cijele industrije videoigara u Kini.

Udio konzolnih igara u strukturi ukupnog prihoda u Kini prošle godine iznosio je samo dva odsto, znatno manje od 28-postotnog globalnog udjela. CINIC međutim vjeruje da kinesko tržište ima potencijala za razvoj na tom području.

Do kraja 2020. godine broj igrača videoigara prema CINIC-ovim podacima dosegao je 518 miliona, što je više od polovine ukupnog broja internetskih korisnika u zemlji.