Bez obzira da li vas iritira kada neko u kancelariji preglasno kuca na tastaturi ili kada neko konstantno uzima vašu šolju za kafu, postoji bezbroj situacija koje mogu da nas izvedu iz takta kada je reč o kolegama.

Istraživanje pokazalo šta radnike najviše nervira kod kolega

Istraživači su odlučili da utvrde koje su to situacije koje nerviraju većinu kancelarijskih radnika. Kako bi došli do odgovora na ovo pitanje, veb sajt „Zety“ je anketirao 1.026 radnika u SAD-u.

Učesnici odgovarali su na 56 pitanja o iritirajućim kancelarijskim situacijama, govoreći koliko često su se dešavala i koliko ih je svaka od navedenih razbesnela.

Autori istraživanja su zatim pomnožili nivo uznemirenosti sa prijavljenom učestalošću dešavanja, na osnovu pretpostavke da su najgore situacije one koje su mnogo nervirale ranike i pritom se često dešavale. Evo do kojih su rezultata došli.

Kolege koje na posao dolaze bolesni

Skoro 90% učesnika ankete je izjavilo da ih ovakva situacija uznemirava, dok 52% njih smatra da se to dešava često ili veoma često. Ovo nimalo ne iznenađuje, budući da je u jednom istraživanju iz 2019. godine gotovo 90% ispitanih radnika u SAD-u reklo da su ipak otišli na posao iako se nisu osećali dobro.

Problemi sa računarom

Pokušaj da se neki posao obavi na računaru koji je spor ili se često kvari „donekle nervira“ 92% ispitanika, dok se 35% njih izjasnilo da ih ovakve situacije zaista uznemiravaju. Međutim, kako se ovakve situacije nisu tako često dešavale, kao što je to slučaj sa kolegama koji su bolesni dolazili na posao, problemi sa računarom su zauzeli drugo mesto na „Zety“ listi.

Kolege dolaze kasno ili rano odlaze

Verovatno ćete naredni put razmisliti o tome da odspavate tih dodatnih pet minuta ujutru, budući da je 21% ispitanika reklo da ih kolege koje kasne na posao ili rano odlaze iz kancelarije užasno nerviraju. 52% njih je reklo da se to dešava često ili veoma često.

Druge iritirajuće situacije

Među drugim situacijama koje su se našle na prvih 10 mesta „Zety“ liste našle su se i kolege koje ne peru ruke pre nego što napuste toalet, zakazivanje sastanaka za situacije ili događaje koji su mogli da se reše i putem e-maila, problemi sa štampačem, kolege koje neprestano razgovaraju telefonom, kao i spor Wi-Fi.