Na Sajmu malih porodičnih firmi u organizaciji Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće – kvalitetno proizvedeno u BiH” narednih dana predstavit će se četrdeset bh. firmi iz različitih industrijskih oblasti.

Sajam malih porodičnih firmi u Sarajevu okupit će 40 izlagača

Firme su iz prehrambene, tekstilne i građevinske industrije, a bit će zastupljeni organska proizvodnja, proizvodnja nakita, meda, rukotvorine, kozmetika…

Cilj ovog sajma koji će biti održan od 17. do 20. oktobra na Trgu oslobođenja – Alija Izetbegović u Sarajevu, jeste afirmacija domaće privrede i promocija domaćih proizvoda.

Udruženje, prema riječima predsjednika Admira Kape, nastoji ovim projektom utjecati na svijest građana da kupuju domaće, a to je ujedno dobar način za promociju bh. firmi. Svi proizvodi se na sajmu mogu pronaći i po promotivnim cijenama što je praksa već više od deset godina.

– Kada je riječ o osnivanju malih porodičnih firmi utisak je da to ne ide onim tempom kako bi mi željeli. Nažalost, ambijent u državi nije povoljan za razvoj samostalnih biznisa i uopšte biznisa, pa se ljudi teško usuđuju slobodnije krenuti u takve vidove djelatnosti – kazao je Kapo za Fenu govoreći o trenutnoj situaciji kada je riječ o ponudi i potražnji domaćih proizvoda.

Što se tiče promjene svijesti potrošača kada su domaći proizvodi u pitanju, Kapo smatra da tu ima pomaka.

– Raste to i razvija se, ali da bi postigli prave rezultate nekoliko segmenta paralelno treba dobro da funkcioniše. Među ostalim, u ponudi treba biti dovoljan broj domaćih proizvoda ne samo u jednom, nego u svim tržnim centrima. Sa druge strane, ono što možemo garantovati jeste da građani za onu cijenu koja je istaknuta za naše proizvode, mogu dobiti odgovarajući kvalitet – kazao je Kapo.

Činjenica je, kako je dodao, da su proizvodi sa organskim sastojcima koji su na prirodnoj bazi, bez aditiva i konzervansa, često skuplji zato što su kvaliteteniji i zdraviji.

– Nažalost zbog ekonomske situacije u BiH još se gleda ono što je najjeftinije, ne uzimajući u obzir porjeklo niti kvalitet tog proizvoda. Međutim, ohrabruje da u zadnjih tri do četiri godine tu imamo pomaka, kao i da je veća ponuda domaćih proizvoda po tržnim centrima – dodao je Kapo.

Sajmovi i slične manifestacije idealna su prilika da se građani upoznaju sa domaćim firmama i kvalitetom njihovih proizvoda. Pored promocije, naveo je Kapo, širi se i mreža kupaca što otvara i priliku za proširenje djelatnosti kojima se male firme bave.