U prostorijama Federalne uprave za inspekcijske poslove održan je sastanak direktora i predstavnika Federalne i kantonalnih uprava za inspekcijske poslove i kantonalnih organa nadležnih za vršenje inspekcijskih poslova.


U prostorijama Federalne uprave za inspekcijske poslove održan je sastanak direktora i predstavnika Federalne i kantonalnih uprava za inspekcijske poslove i kantonalnih organa nadležnih za vršenje inspekcijskih poslova.


Sastanak je iniciran od strane Federalne uprave za inspekcijske poslove, a u cilju realizacije zaključka Vlade FBiH s posljednje sjednice održane 20.5.2016. godine, na kojoj je Federalna uprava za inspekcijske poslove zadužena da u saradnji s kantonalnim inspekcijskim organima izradi zajednički plan pojačanih inspekcijskih nadzora u oblasti radnih odnosa, unutrašnje trgovine, obrta i ugostiteljstva, s ciljem suzbijanja sive ekonomije na tržištu rada (zapošljavanja „nacrno“).
 
Na sastanku je dogovorena saradnja između federalnih i kantonalnih inspekcijskih organa i razmotrena pitanja dosadašnjeg vršenja kontrola od strane kantonalnih inspekcija rada. Analizirani su i kapaciteti kojima raspolažu inspekcijski organi, te načini i metode rada u mješovitim inspekcijskim timovima za vrijeme vršenja pojačanih inspekcijskih nadzora.
 
Pojačani inspekcijski nadzori suzbijanja sive ekonomije na tržištu rada u zajedničkim timovima sačinjenim od strane federalnog i kantonalnog inspektora otpočinju s današnjim danom na području Kantona Sarajevo, a bit će izvršeni na području svih deset kantona u Federaciji BiH.
 
Provođenja i realizacije pojačanih inspekcijskih nadzora ima za cilj povećanje discipline u pogledu poštivanja odredbi iz radno-pravnog i tržišnog zakonodavstva u Federaciji BiH, što će u konačnici pozitivno djelovati na stabilizaciju Fonda penzijsko-invalidskog osiguranja, saopćeno je iz Federalne uprave za inspekcijske poslove.